https://ageo.ro/biz/wp-content/uploads/2019/12/Event-cover-2020.png

Formular Înscriere

Intră în lumea specialiştilor în relaţii publice, comunicare, marketing sau a organizatorilor de evenimente şi află ce trebuie să faci pentru a deveni un profesionist în domeniu!

AGEO Events organizează o nouă sesiune de trainiguri, axate pe dezvoltarea de Strategii de Marketing (EventBasedMarketing), Strategii de Comunicare şi Relaţii Publice!

AGEO Events (prin diviziile sale, Weddings şi Biz) îţi propune să înveţi şi să investeşti în pregătirea propriilor experţi sau în dezvoltarea unui departament de marketing şi relaţii publice dedicat, care să aducă rezultate cantitative şi calitative în beneficiul instituţiei pe care o reprezinţi.


DE CE ACEST TRAINING?

Trainigul pune bazele teoretice şi practice în domeniile PR-ului şi EBM-ului (EventBasedMarketing).

  • Vrei să afli care sunt tendinţele actuale în promovarea unui business?
  • Vrei să ştii ce trebuie să faci pentru a fi “auzit” prin multitudinea de mesaje şi evenimente din piaţă?
  • Vrei să înveţi cum să devii un bun manager de evenimente sau coordonator al unui departament de marketing, relaţii publice?
  • Vrei să afli cum să creezi profilul grupului tău ţintă şi cum să îl aduci alături de tine?
  • Vrei să ştii cum să creezi experiente WOW pentru publicul tău ţintă sau pentru comunitatea ta de followers?
  • Vrei să înveţi cum să utilizezi tehnicile de promovare pentru mediatizarea evenimentului?
  • Vrei ca strategiile tale de marketing şi PR să fie performate şi să aducă profit, să fie vizibile, sustenabile şi să aibă un real impact în societate?

Cursul „School of PR & EBM Strategy” îţi prezintă, pas cu pas, care sunt elementele principale în dezvoltarea campaniilor de relaţii publice şi în managementul evenimentelor de business, parte a strategiei de marketing şi relaţii publice, de la idee la implementare.


DE CE SĂ PARTICIPI LA TRAINING?
  • Vei învăţa care sunt tendinţele actuale în promovarea unui business şi ce trebuie făcut pentru a fi “auzit” prin multitudinea de mesaje şi evenimente din piaţă.
  • Vei învăţa cum să devii un bun coordonator al unui departament de marketing, relaţii publice, manager de evenimente şi să înţelegi rolul acestuia în promovarea internă şi externă a companiei.
  • Vei învăţa cum să creezi un concept clar şi o strategie funcţională pentru o campanie de relaţii publice sau de marketing.
  • Vei şti cum să realizezi diagrama unui eveniment, cum să îl planifici şi cum să îţi organizezi echipa de management al evenimentului.
  • Vei învăţa cum să formezi profilul participanţilor la eveniment, grupul tău ţintă, cum să îi aduci alături de tine şi cum să utilizezi diferite tehnici pentru definitivarea conceptului şi a identităţii campaniei tale.
  • Vei şti cum să stabileşti bugetele în funcţie de cheltuielile implicate şi cum trebuie urmărit un cash-flow al unei strategii sau al unui eveniment.
  • Vei dobândi cunoştinţe de urmărire şi evaluare a evenimentului, follow-up, înregistrarea feedback-ului participanţilor şi perfecţionarea strategiilor de organizare viitoare.
  • Vei şti cum să gestionezi relaţia cu mass-media şi cu publicurile tale (interne, externe) şi să ştii care sunt canalele media de interes şi cu potenţial maxim de promovare a afacerii tale.
  • Vei descoperi modele de succes şi vei primi sfaturi în organizarea unei campanii de responsabilitate socială, element important în dezvoltarea oricărei companii.
  • Vei învăţa cum să utilizezi tehnicile de promovare pentru mediatizarea evenimentului.

OBIECTIVELE  CURSULUI:
  • Iniţierea şi pregătirea practică a cursanţilor în vederea organizării de campanii de PR, comunicare şi marketing;
  • Oferirea unei metodologii clare de startegii de marketing şi management de eveniment, pentru inovarea şi crearea unui concept de eveniment cu impact real, adaptat condiţiilor pieţei şi nevoilor publicului ţintă;
  • Valorificarea potenţialului de promovare al fiecărui eveniment planificat, având la dispoziţie cele mai noi tehnici de comunicare, cerinţele din mass-media şi exemple de bune practici.

GRUPUL ŢINTĂ:
  • coordonatori departamente de marketing şi relaţii publice;
  • referenţi sau asistenţi în marketing;
  • referenţi sau asistenţi comunicare şi relaţii publice;
  • event planneri, coordonatori de activităţi de protocol;
  • persoanele care doresc să înceapă o carieră în event management sau relaţii publice;
  • persoanele care vor să îşi dezvolte propria afacere în domeniu sau care organizează evenimente pentru compania în care activează.

PROGRAMUL CELOR 3 ZILE DE TRAINING
  • Ziua  1 (21 februarie 2020)

Introducere în Marketing & PR, New Rules, Channels and Trends

  • Ziua 2 (22 februarie 2020)

Managementul performanţei companiei axat pe marketing strategic bazat pe organizarea evenimentelor

Managementul organizării evenimentelor corporate

  • Ziua 3 (23 februarie 2020)

Componenţa Departamentului de Marketing şi Relaţii Publice

Fişa postului unui manager de evenimente/ coordonator PR/ specialist comunicare/ event specialist

Evaluarea abilităţilor unui manager de evenimente

Evaluarea personală şi descoperirea abilităţilor personale şi profesionale


DESPRE TRAINER

Amalia GeorgescuCursul „School of PR & Events Based Marketing Strategy” este organizat de AGEO Events şi susţinut de Ec. Amalia Georgescu, consultant, speaker, designer de evenimente şi trainer autorizat, cu o experienţă de peste 15 ani în organizarea de evenimente, dezvoltarea şi implementarea de diverse strategii de relaţii publice, comunicare şi marketing. Până în prezent a organizat şi coordonat peste 1000 de evenimente private şi corporate, la nivel naţional şi internaţional.

Trăieşte o viaţă cu sens. De aici rezultă fericirea.” (A.G.)

În acest mod îi place să îi încurajeze pe cei cu care lucrează. A ales comunicarea şi marketingul ca direcţii care să îi definească cariera. Amalia Georgescu susţine cursuri de Comunicare şi Dezvoltare Personală, PR şi Comunicare în Afaceri, Marketing şi Management de Eveniment şi îi place să abordeze diferit marketingul şi relaţiile publice, mizând pe o vizibilitatea cât mai mare a companiilor în strategiile de promovare.

De profesie economist, Amalia Georgescu, este absolventă a specializării marketing a Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I.Cuza” Iaşi şi are studii de masterat în Conceperea şi Marketingul Produselor Noi, în cadrul Universităţii Tehnice „Gh. Asachi” Iaşi. A obţinut ulterior diverse specializări şi certificări în Comunicare, Relaţii Publice, Managementul şi Stylingul de Eveniment. In prezent este doctorand in cadrul departamentului Inginerie & Management al facultatii DIMA (Design Industrial & Managementul Afacerilor), Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi, studiind si facand cercetari cu privire la sistemele relationare in cadrul structurilor de afaceri asociative.

Amalia Georgescu a lucrat cu şi pentru FEAA – Universitatea “Al. I. Cuza”, Facoltà di Economia-Università degli Studi Perugia (IT), DAL Consulting, GAL “Valea Siretului de Sus”, BIOCOMP, EVENT Consulting, FLP, ISPAL, AVISSO, URBIO, Fundaţia “Star of Hope”, Fundaţia “Salvaţi Copiii”, TELE’M, Salonul StefanART, Colegiul Richard Wurmbrand, ACS NAVOBI, Platforma Business Days etc. Pentru aceşti clienţi, şi mulţi alţii, a organizat evenimente corporate sau private, conferinţe tematice, festivaluri, conferinţe de presă, seminarii, team-buildinguri, lansări de produse şi servicii, concerte, gale aniversare, campanii de fundraising, comunicare şi PR, emisiuni televizate, strategii de marketing şi planuri de afaceri. De asemenea, a organizat şi decorat sute de evenimente private, zile de naştere, a organizat şi susţinut cursuri şi piese de teatru, seri tematice şi evenimente culturale.


CÂT INVESTEŞTI?

Investiţia totală este de 600 lei (3 zile, 09:00-17:00) şi cuprinde:

  • Accesul la curs, exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia;
  • Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului;
  • Strategii şi informaţii concrete, uşor de aplicat, adaptate cerinţelor actuale ale pieţei;
  • Suportul de curs şi alte materialele de studiu, în format electronic;
  • Diplomă de participare eliberată de AGEO Events;

BONUS RECOMANDARE PENTRU TINE!

*Dacă aduci un prieten cu tine la curs, primeşti 10% discount la taxa de înscriere.


CE PIERZI DACĂ NU PARTICIPI?
  1. Nu vei şti ce înseamnă adevăratul EBM şi cum să faci o campanie de relaţii publice de impact.
  2. Nu vei cunoaşte cerinţele actuale şi nu vei şti ce strategii de promovare şi comunicare au impact pe piaţă.
  3. Nu vei şti cum să gestionezi corect relaţia cu mass-media şi cum să îţi faci parteneriate strategice, de durată.
  4. Nu vei şti cele 5 reguli de aur din PR şi EBM.
  5. Nu vei şti cum să valorifici ideile şi resursele pe care le deţii.
  6. Nu vei şti cum să gestionezi un buget şi cum să te asiguri că nu ieşi în pierdere.
  7. Nu vei şti cum să stabileşti preţul corect pentru evenimentul tău şi cum să atragi partenerii/sponsorii, pentru a-ţi optimiza serviciile oferite către clienţii tăi.
  8. Nu vei şti cum să împarţi rolurile şi cum să motivezi membrii echipei.
  9. Nu vei şti cum să îţi înfrunţi anumite temeri şi să foloseşti corect pârghiile de care ai nevoie pentru reuşita evenimentului tău.

Pentru înscrieri si bilete, te rugăm să accesezi formularul de înscriere.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la numărul de telefon 0753.041.645 sau prin email la contact@ageo.ro.