AGEO Events vă invită la cursul specializat de Asistent Relații Publice și Comunicare, curs acreditat ANC.
Cursul Asistent Relații Publice și Comunicare (cod COR 333906 – studii medii) se adresează persoanelor interesate să își desfășoare activitatea în cadrul departamentelor de marketing, relații publice și comunicare. Asistentul de relații publice și comunicare este persoana care intermediază comunicarea dintre organizație și publicul său, gestionând imaginea organizației și contribuind semnificativ la îndeplinirea obiectivelor acesteia.
Programul de formare oferă competențe în domeniul tehnicilor de comunicare și relații publice, managementul echipelor multidisciplinare, a comunicării interpersonal, managementului situațiilor de criză și organizării de evenimente, realizarea de materiale și eficientizarea programelor de relații publice.
La finalul cursului participanții vor putea să elaboreze și să gestioneze eficient o campanie de comunicare si relatii publice si vor cunoaste toate competențele specifice ocupației de Asistent relații publice și comunicare.
Cursul este organizat în conformitate cu metodologia în vigoare și va miza pe obținerea competențelor specifice, în strânsă legătură cu standardul ocupațional:
1. Munca în echipe multidisciplinare;
2. Dezvoltare profesională;
3. Comunicare interactivă;
4. Comunicare interpersonală;
5. Planificarea activității proprii;
6. Realizarea materialelor;
7. Organizarea de evenimente;
8. Organizarea campaniilor integrate;
9. Evaluarea eficienței programelor de relații publice;
10. Eficientizarea comunicării în organizație;
11. Menținerea relațiilor cu mass-media.
12. Pregătirea întâlnirilor de lucru
Durata de pregătire teoretică și practică: 60 de ore
Cerințe acces pentru înscriere: studii medii cu diplomă de bacalaureat
Acte necesare pentru înscriere:
– Copie după actul de identitate;
– Copie Certificat de căsătorie (dacă este cazul);
– Copie Certificat de naștere;
– Copie după actele de studii;
– Alte documente, la solicitarea furnizorului de formare.
FORMATOR:
Drd. Ec. Amalia Georgescu, cu peste 18 ani de experiență în domeniu.
Amalia Georgescu gestionează AGEO Events, este coach, speaker, moderator, trainer autorizat ANC, evaluator proiecte, consultant specialist în marketing şi relaţii publice, event management specialist, trainer-coordonator al Focus Business School România şi ambasador al Fundaţiei StarofHope România.
De peste 15 ani, organizează evenimente private şi corporate, teambuildinguri şi traininguri pe teme precum: Branding Personal, Management de Eveniment, Event Based Marketing Strategies, Competenţe Antreprenoriale, Marketing şi Relaţii Publice, Public Speaking etc.
Crede că prin cunoaşterea de sine, prin definirea scopului şi a pasiunilor, zi de zi putem face cu plăcere orice ne propunem. Amalia este pasionată de călătorii, cărţi de marketing, psihologie şi dezvoltare persoanală, muzica anilor ‘80-90 şi de orice poate înfrumuseţa viaţa. Consideră că prin investiţia în propria persoană şi prin creşterea încrederii în sine este mult mai uşor să dăruim celor din jur, să ne implicăm în proiectele societăţii, să iubim, să fim responsabili cu deciziile luate şi să facem cu adevărat diferenţa acolo unde ne aflăm.
Motto-ul ei: “Fă ceea ce îţi place, dar ai grijă să îţi facă bine ceea ce îţi place.”
Mai multe informații despre activitatea sa profesională sunt disponibile la adresa www.amaliageorgescu.ro.