Managementul timpului – 5 trucuri pentru organizarea mai bună a timpului

14 septembrie 2016 de AGEO Biz0
DSC_0047.jpg?fit=1200%2C692&ssl=1

Ai din ce în ce mai multe lucruri de făcut şi tot mai puţin timp în care să le faci? Iată 5 trucuri care te vor ajuta să îţi gestionezi mai bine timpul şi să fii mai productiv:

1. Fă un plan. Ce obiective ai pentru săptămâna aceasta? Ce mai poate aştepta până săptămâna viitoare? Prioritizează-ţi activităţile şi redactează un plan. Vei fi mai productiv dacă te vei ocupa de un singur lucru odată şi nu vei face multitasking.

2. Foloseşte regula celor 2 minute. Dacă o cerinţă necesită maxim 2 minute pentru a fi rezolvată, atunci nu o amâna. În acest fel vei evita să îţi aglomerezi lista cu lucruri de făcut.

3. Mai întâi gestionează-ţi energia şi abia apoi timpul. Dormi suficient, ia mese regulate, hidratează-te, ia pauze şi relaxează-te. Poţi avea timp suficient, dar dacă nu ai energie nu vei reuşi să fii productiv.

4. Umple timpul. Dacă nu mai ai timp de citit, ascultă în maşină un audio book în loc de radio. Dacă trebuie să aştepţi la doctor, rezolvă o parte din cerinţele de serviciu. Învaţă să foloseşti timpul în favoarea ta.

5. Lucrează mai inteligent, nu mai mult. Chiar dacă uneori sunt necesare ore suplimentare, foloseşte toate resursele disponibile pentru a câştiga timp: foloseşte aplicaţii care să îţi preia o parte din muncă, programează în avans, fă un plan de acţiune, etc.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.