Evenimente complete alături de AGEO

Organizarea unui eveniment de afaceri presupune multe decizii importante – care trebuie luate într-un timp relativ scurt. Pe lângă alte detalii organizatorice legate de program, trebuie luate în calcul și alegerea locației și a meniului, decorarea și aranjarea spațiului și cu ce furnizori se va lucra pentru a avea totul bine stabilit.
În același timp, este important să te asiguri că ai toate cele necesare pentru a crea o atmosferă și o experiență memorabilă atât pentru tine, cât și pentru invitații tăi.
Așa cum ne place nouă să spunem ”Nu există probleme, există doar soluții!”, echipa AGEO Events are soluția perfectă pentru organizarea tuturor etapelor și elementelor logistice necesare organizării evenimentului.
De exemplu, în cazul în care nu ai deja o locație disponibilă, noi îți putem pune la dispoziție 2 săli, în funcție de tipul de eveniment pe care vrei să-l organizezi.
Sala White Room cu o capacitate de până la 70 de persoane, elegant decorată, este adecvată pentru organizarea premium a evenimentelor corporate și private, cu posibilitatea așezării scaunelor în stil teatru sau stil training sau cu așezare la mese (capacitate maximă de 50 persoane).
Sala Purple Room, cu o capacitate de maxim 25 de persoane, oferă un cadru intim și rafinat pentru evenimentele tale. Sala poate fi organziată sub formă de sală tip training sau sală de ședințe cu masă centrală și scaune de jur-împrejur.

De asemenea, un alt aspect pe care trebuie să-l ai în considerare atunci când organizezi un eveniment este alegerea accesoriilor și decorațiunilor potrivite sau totalitatea pieselor de mobilier și logistică necesare pentru a oferi invitaților tăi o experiență inedită și atent pregătită până la cele mai mici detalii.
În acest sens, AGEO Events îți pune la dispoziție o gamă completă de accesorii ce pot fi închiriate, indiferent de durata evenimentului tău:
- Vaze și suporturi din sticlă. Aranjamentele florale sau lumânările aduc un strop de prospețime, culoare și eleganță, reușind să creeze o atmosferă de poveste. Astfel, alege și închiriază produsele din portofoliul nostru și concepe propriul tău decor unic. Lasă-te inspirat de câteva dintre conceptele florale la care am apelat de-a lungul timpului, în evenimentele organizate de noi.
- Candy Cart, Fruit & Chocolate Bar. Surprinde-ţi invitaţii cu un candy cart de poveste şi invită-i să guste – rețete inedite de miniprăjituri în sortimente diverse! Candy cart-ul constituie o alternativă ideală la masa clasică stil bufet şi se potriveşte perfect cu orice decor. Descoperă AICI varietatea de pachete și închiriază acum propriul tău colțișor dulce.
- Photo Corner. Sau după cum îi spunem noi ”oglinda amintirilor” – este un element care conturează și completează perfect decorul evenimentelor. Aduce un plus de valoare întregului concept, oferind, de asemenea, tuturor invitațiilor posibilitatea de a-și crea amintiri unice alături de cei dragi. Alege să închiriezi Photo Corner-ul AGEO și imortalizează-ți povestea!
- Piese de mobilier și alte elemente de logistică. Indiferent de locația în care vrei să îți organizezi evenimentul, AGEO Events îți oferă servicii de închiriere piese de mobilier (scaune și mese, diverse sortimente) care să asigure cadrul ideal pentru tine și invitații tăi. Fie că vrei să organizezi o conferință de afaceri sau o petrecere de tip business cocktail, alege accesoriile de mobilier AGEO care se potrivesc conceptului tău!
Bucură-te de evenimente complete alături de AGEO Events!
Închirierea produselor și a sălilor oferite de către echipa AGEO pot fi alegerea perfectă pentru a ști că totul este planificat până la cele mai mici detalii, pentru a-ți reduce stresul și costurile, în timp ce invitații tăi vor avea parte de o experiență unică și conturată detaliu cu detaliu.
Vrei să descoperi mai multe detalii, te invităm să îți programezi o ședință de consiliere cu profesioniștii AGEO Events cu experiență de peste 18 ani și să îți organizăm evenimentul de afaceri la cel mai înalt nivel. Contactează-ne la 0753 041 645 sau e-mail contact@ageo.ro și hai să dăm contur ideilor tale de promovare și netorking de afaceri.
