5 sfaturi pentru a organiza o şedinţă eficientă

14 septembrie 2016 de AGEO Biz0
achizitii-publice.jpg?fit=1108%2C737&ssl=1

În mediul de afaceri, şedinţele şi întâlnirile fac parte din rutină. Iată 5 sfaturi pe care să le urmezi pentru a organiza o şedinţă eficientă:

1. Stabileşte un obiectiv. Dacă ai un obiectiv, sunt şanse mai mici ca discuţia să se abată de la subiect. Înainte de întâlnire informează participanţii cu privire la obiectivele propuse.

2. Limitează lista participanţilor. Cu cât sunt mai mulţi participanţi, cu atât este mai probabil ca întâlnirea să fie ineficientă. Încearcă, pe cât posibil, să inviţi un număr minim de persoane şi roagă-le să transmită mai departe mesajul.

3. Încheie întâlnirile la timp. Uneori, întâlnirile de afaceri se prelungesc peste programul stabilit, dar nu fă o regulă din acest lucru. Desemnează pe cineva care să fie atent la timp şi roagă-l să te atenţioneze când mai ai la dispoziţie o oră, 30 de minute şi 15 minute.

4. Stabileşte un plan de acţiune. La final, realizează un rezumat al aspectelor discutate şi asigură-te că fiecare participant ştie ce are de făcut până la următoarea întâlnire.

5. Renunţă la prezentările power point. În cazul în care ai nevoie de un suport vizual, creează grafice şi distribuie-le înainte de şedinţă, pentru ca participanţii să aibă timp să asimileze informaţiile.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.